Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg komme i kontakt med SELTAs Webshop?

Du kan kontakte SELTAs webshop på tlf. 86627200 på e-mail shop@selta.dk, mandag til fredag kl. 10-17.

Jeg var ikke hjemme da fragtmand kom med mine varer?

Kontakt SELTAs webshop hurtigst muligt på tlf. 86627200 eller på e-mail shop@selta.dk. Ved forgæves kørsel forbeholder vi os ret til at opkræve et ekstra fragtgebyr for ny leveringsaftale.

Jeg har fundet nogle fejl på mine varer, efter at leveringen har fundet sted?

Kontakt reklamationsafdeling på tlf. 86627200 på e-mail service@selta.dk.
Husk altid at oplyse dit kunde- samt fakturanumme

Jeg har bestilt varer i webshoppen, men har endnu ikke hørt noget fra SELTA?

SELTAs webshop kontakter dig inden for tre arbejdsdag efter, at din bestilling er gennemført. Har du ikke hørt fra os, så kontakt os på tlf. 86627200 eller på e-mail shop@selta.dk.

Hvordan får jeg leveret mine varer?

Møbler leveres med fragtmand. Når ordren er klar til afsendelse, bliver du kontaktet pr. mail ang. leveringsdato. Fragtmanden kontakter dig 1 time inden ankomst. Pakker med boligtilbehør og mindre varer leveres med Post Danmark.

Da jeg modtog min ordre, manglede der nogle varer?

Kontakt SELTAs webshop på tlf. 86627200 eller på e-mail shop@selta.dk.
Husk altid at oplyse dit kunde- samt fakturanummer.

Skal jeg selv betale for returnering af varen?

Du skal selv afholde transportomkostninger i forbindelse med returnering af varer. Du er også altid velkommen til at returnere varen personligt til SELTA Livøvej 13-15, 8800 Viborg.
Varen skal returneres forsvarligt emballeret og i ubrugt og ubeskadiget stand. Meddelelse om brug af fortrydelsesretten skal modtages af selta.dk på papir eller andet varigt medium senest 14 dage efter modtagelse. Varen skal returneres til selta.dk senest 14 dage fra der er givet besked om brug af fortrydelsesretten.
Varer der returneres skal ledsages af original faktura.